Ramseksen kisaura on nyt vihdoin startattu. Käytiin eilen Hakunilan Tehis Cupissa näyttämässä miten minimöllit suhaa Nauru. Sielä oli tuttu kööri paikalla. Jenni medimölleissä ja Laura ja Heli kisaavien luokassa.

Möllien radassa oli 20 estettä. Siinä oli pari haastavaa kohtaa. Ei siinä mitään ihmeempiä ohjausvääntöjä tarvinnut, mutta taitavaa perusohjausta olis kaivattu. Lähdössä piti saada koira hyvin haltuun. Yhdessä kohdassa olis tarvinnut joko irtoavaa koiraa tai nopeaa ohjaajaa Hymy Mistähän sellanen löytyis Silmänisku? Ja yhdessä kohtaa piti olla tarkka putken oikeaan suuhun ohjaamisessa.

Meillä oli hauskaa ja Ramses pysyi sentään agikentällä ja tultiin toiselle sijalle... häntäpäästä katsottujna Nauru !!! Saatiin myös varmaan päivän parhaat pisteet.... vaivaiset 45 RV:tä. Kai mä tulkitsin tuloksia oikein?! Silmänisku Niin ja oltiin tosi nopeita keräämään noita pisteitä, meni vain minuutti...

Siis joo, ihan päin mäntyä se meni, mutta mun mielestä Ramses sentään yritti lukea mua ja mä yritin ohjata sitä. Mutta tällä kertaa se nyt vain jäi yritykseksi. Mä ihan oikeesti repeilin siel. Ram oli niin hassu ja suloinen yrittäessään lukea rataa iiiihaaan omin päin, kun ei tullut tarpeeksi selkeitä ohjeitaHymy. Mut toi ei ollut mun worst case scenario. Se olis ollu se, että Ram olis touhuillu kaikkea kentän ulkopuolella, käynyt flirttailemassa tytöille jne. Mutta hauskaa tosiaan oli meillä molemmilla. Ja luulen, että yleisölläkin oli Nauru. Ramses ei onneksi jätä yleisöään eikä omistajaansa koskaan kylmäksi!